sa ju det...

Sa ju att det var ödet att jag skulle ramla med mopped jag också! Visst gjorde jag? Gjorde mig inte illa så mycket iaf, skrapa upp knät lite och det svider. Värre än så va det som tur inte, men moppen blev lite repig, men det går väll att ordna.
Nog om det. Idag var det skolan som vanligt, soft dag 9:40-11:45 är inte dåligt ;) Matte en timma och samhäll en timma också. Sedan åkte jag hem och gjorde engelska läxan, åkte till farmor och städa så jag kunde få pengar, hihi. På hemvägen ramlade jag. Efteråt åkte jag och Ida Hansson till älvängen och käkade pizza, hälsade på mormor och morfar, eller Brasse rättare sagt ;)  Sedan drog vi till gården, träffa mina gamla klasskompisar. F***********n vad jag saknar dom... Inget slår 9C ♥
Och nu chillar jag i sängen och tittar på Kungarna av Tylösand som jag tycker är jätteroligt! Haha.


Jag och Ida förra veckan i stan + hennes "snygga" jacka som hon ska köpa ;) Haha, tycker inte alls den är fin! Tur att man inte har samma smak ;)


Kommentarer
Karin

martinaa uppdatera nån gång ;)

2010-10-04 | 18:42:18
Blogg/Hemsida: http://karinhildesson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se