samhällkunskap

Nu sitter jag och har samhällskunskap! Haha, våran lärare heter Torbjörn.... Sedan har vi lärare som heter Svente, Morgan, Pelle, Gisela, resten minns jag inte. Varför har alla så konstiga namn? Haha
Tönt som jag är, sitter jag och pratar med Sanja i min klass på facebook. Hon sitter ca 3 meter ifrån mig. Haha,  typ förra lektionen satt vi bredvid varandra och webba med varandra på msn. Hur smarta är inte vi liksom? Och hur mycket lärde inte vi oss den lektionen, haha.
Aja, nu måste jag nog lyssna lite på vad Torbjörn säger.....  Eller så skulle jag kunna prata med Sanja och visar hur man skickar en pingvin på facebook-chatten ;)

 
 
mongobild...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se