skoldator!

Hej alla söta som tittar min blogg ;)
Ska jag ha kvar bloggen?  Och om jag ska det, har jag funderat på att byta bloggadress, tycker den e lite haha töntig.
Aja, idag fick vi i alla fall våra nya skoldatorer! Riktigt snygga faktiskt och en sålänge verkar dom super bra ;)  webbkamera och allt, wohoo.
Så nu kanske jag kommer att uppdratera mer i skolan och så, om det glädjer någon? Haha.

Här kommer en bild som jag tog nyss, man kan ta riktigt roliga bilder på denhär! Kommer antagligen massor från skolan när vi sitter och har lektion eller så. Och hamnar dom inte här så kommer dom säkert hamna på facebook, haha ;)


Kommentarer
Karin

haha söt :D



tkr du ska ha kvar bloggen!

2010-09-06 | 18:17:53
Blogg/Hemsida: http://karinhildesson.blogg.se/
martina

haha, :D



ja, det vet jag redan att du tycker ;) haha

2010-09-07 | 16:15:44
Blogg/Hemsida: http://mmartinattyp.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se