studietid

Nu sitter jag och har studietid, orkar inte jobba idag. Ligger ju inte efter, så det e ju chill ;)  Sitter och pratar med folk på msn och cammar med Sanja som sitter där nere och "jobbar". Nice nice. Sitter och lyssnar på Shontelle's nya allbum på Spotify också, jättebra! Gillar henne.

Ledsen att det har varit sån dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp.
I fredags var jag ju hos Michaela och titta på Camp Rock 2 som var jättebra tycker jag. Sedan tittade vi på Vampire Diaries, säsong 2 avsnitt 2. Också bra!
I lördags var jag i skåne med familjen, under dagen bara som tur var. Inte så jätteroligt där, men vi var iaf på 4 års kalas! Kom hem vid 10 ungefär och innan så var vi hos mormor och morfar! Dom har köpt en ny hund, kommer lägga upp en bild senare idag på honom. En liten svart pudel som är 16-17 cm hög! Som heter Brasse, haha. Sagas idé ;)
Igår hade jag på match, mot vänersborg och guud vilken dålig match det var! Vi vann bara med 4-2, haha. Förra gången vi mötte dom vann vi med 8-1. Men det var verkligen den sämsta matchen vi har spelat. Men ni har vi iaf vunnit serien!! Eller på söndag har vi det, då är sista matchen ;) Hemmamatch mot Hjärtum tror jag, i Nygård. Kom och titta, 16:00. Efter matchen åkte jag till Linda i Bohus. Länge sedan, miss her. ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se