iphone 4

Funderar starkt på att köpa mig en iPhone 4 omsidär en månad eller så ;) Med självklart rosa skal till? Haha.
Men först måste jag skaffa mig ett jobb, det har jag funderat på rätt länge faktiskt. Typ tempo här i Skepplanda, haha. Låter värsta dåligt, men pengar är pengar och det är jättenära och så. 
Sedan sparar ju pengar så jag kan åka med Eau och hennes familj till Thailand till sommaren ;) Eller om vi får så åker bara hon, jag och Michaela! As grymt i så fall! Det är också en anledning till att jag behöver skaffa ett jobb, haha.
Men jag undrar ändå, vad är det så speciellt med en iPhone? Kan inte nån förklara det för mig, haha. Och ändå vill jag ha en?
Sedan vill jag gärna att ni säger om detta låter som en bra idé? Är lite sån att jag vill veta vad alla tycker om det jag gör/har på mig/ska köpa osv, haha.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se