moped

Tränade fotboll förut och så kollade jag mobilen efter jag hade tränat klart så ser jag ett sms från Jennifer, min syster. Så står det: "Är på akuten nu, ramla med moppen. Hejdå" och då blev jag lite ledsen i ögat, vilket jag blir nu med när jag tänker på det... Men mamma ringde nyss och sa att hon ska runtga hennes knä och hennes hand, för hon har ont. Och hon har skrapat upp sig rätt mycket med och har grus och sånt i såren.... USH! :(
Och nu till den läskiga delen... För någon vecka sedan ramlade michaela med hennes moped också, på grusvägen utanför henne. Ca en vecka efter det så får jag reda på att Linn också har ramlat med hennes moppe på grusvägen! Och nu idag... Min syster :(  ramla på grusvägen mellan älvängen och alafors, lätt att jag inte vågar köra moped längre? Iaf inte på grusvägar, det är ödet?! Den risken vill jag inte ta! :o


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se