stan

Lång dag idag.. Vi hade skolfoto, vilket blev nog rätt bra ändå. Bättre än alla andra år förhoppningsvis ;) Lite pinsamt om det blev dåligt och det ska visas för hela skolan! Sedan på det enskillda fotot satt jag och garva hur mycket som helst innan det blev några bilder.... Vem skrattar inte när man säger "lite mer åt sidan med knäna, slappna av med axlarna, titta in i kameran ååååååååh... så lägger du huvudet lite på sned". Och det där med huvudet på sned, testa själv och gör det, det känns ju super dumt! Hahaha, fy.
Efter skolan iaf drog jag till stan med Ida, vi gick ju runt typ halva stan och hon hitta ingenting... Försen den sista halvtimmen typ? Så onödigt och gud vad hon jag har i mina fötter! Haha. Hon köpte iaf ett par leggins, en kofta och smycken till lördag när hon skulle göra något.

Och nu då, ligger jag trött i min säng och ska nog sova om en stund... Haha, men nu kommer en bild som jag satt och målade på bussen hem för vi var nolifers ;)


Nolifers... Som sagt ;), (lägg märke till "löshåret" i en mörkade blond färg hon har med, hahah! Konstnär, right?)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se