egooo!

Jag hade lite tid över i morse när jag skulle till skolan så passade på att ta lite egopics som jag inte har gjort på, jag vet inte hur länge sedan!
Men det är faktiskt en liten speciell dag idag... Det är nämnligen så att jag hade utsläppt hår till skolan för första gången på ungefär 2 månder? Rätt sjukt ändå! Men så hade jag lovat mina klasskompisar att ha utsläppt hår någon dag nu i veckan och vi gick bara 2 timmar i skolan idag så passade på!
Fast jag tyckte faktiskt om det, va lite oväntat ;) Så länge jag har en halsduk till så ser det inte så dumt ut!



Här är när jag har det uppsatt hår (en oseriös bild, jag och Jennifer dampa på mattelektionen som vanligt!), tänkte att eftersom jag har så kort hår så blir det lite fyrkantigt med luggen och de utsläppta så har nog inte det samtidigt ;)


Kommentarer
Karin

fin! ha den första som profilbild på fb :D

2011-03-17 | 20:38:58
Blogg/Hemsida: http://karinhildesson.blogg.se/
martina

haha, nja får se ;) efter tyskland så ska jag byta bild, lovar!

2011-03-19 | 16:41:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se