dygna/t!

Jag har som det står ovanför, dyngat! Eller jag gör det fortfarande. Har varit vaken i ca 32 ½ timma nu! Och det knäppast är att jag är inte trött? Men jag sitter ju i och för sig och dricker upp min energidricka som jag aldrig gjorde igår. Drack bara 1, sedan fick jag ont i magen (a)  Hihihi.
Och det vara Ida Hansson som försökte dynga med, men klen som hon är deckade hon vid 3... Såg samanlagt 5 filmer inatt tror jag.  Vi började att se på Knight and Day, sedan Dear John, Horton (under den filmen somna hon..), Remember Me, Grease och sedan titta jag bara runt på TVn och kolla datorn och så.
Vid 10 väckte jag Ida och vi käka frukost, fixade oss och halv 12 drog vi till forsvallen så hon kunde döma en fotbollsmatch sedan skulle vi titta på P95 Älvängen/Skepplanda - Ahlafors . Älvängen/Skepplanda vann med 4-1, "synd" ;)  Efter match skynda vi oss att dra hem moppen och träna fotboll inomhus! Inte så roligt :/ tycker jag då. Hehe.
Här är bilder från träningen igårkväll!
HAHAHA! Den är inte lite rolig ändå..
Jobbig övning, förvånad att jag inte har träningsvärk idag faktiskt
Sedan skulle vi ge varandras armar massage? Jättefult, haha.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se