kvällen

Sen uppdatering, men bättre det än aldrig va? ;)
Just nu ligger jag i min säng och ska strax sova. Som jag skrev förut har jag pluggat ungefär hela dagen. Haha! Nej, men mycket. Har strax räknat klart de 9 sidorna man ska räkna på nästa mattelekion iaf, puuuh! Men jag får nog fortsätta att plugga lite imorgon med... :(
Efter jag hade pluggat klart så bestämde jag mig för att kolla på Remember Me. Men jag ångrade mig för det var sånt dåligt ljug och kvalité, så jag satte igång The Last Song igen ;)  Den är så bra! Lite sorglig, får tårar i ögonen varje gång... Snyft, men jag rekomenderar den verkligen!
Imorgon kväll byter jag bloggadress........... Så ni är vet ;)






Nee, gud så söta dom är!


Kommentarer
Karin

vrf har du räknat det som man ska räkna på NÄSTA mattelektion :o ?



känner mig efter :D

2010-09-12 | 19:23:21
Blogg/Hemsida: http://karinhildesson.blogg.se/
martina

hahaha, xd jo, det är just för att jag INTE ska ligga efter :D hahah!

2010-09-12 | 20:20:31
Blogg/Hemsida: http://mmartinattyp.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se