mardröm

Haha, jag drömde en mardröm idag :(  värsta hemskt tycker jag, för jag har inte drömt mardrömmar sedan jag va liten typ. Men jag drömde att några utlänningar kom och skjöt ihjäl min familj rakt framför ögongen på mig! Erkänn hemskt?!
Hur som helst ligger jag fortfarande i min säng, eftersom vi är lediga från skolan idag utav någon anledning. Nackdelen med det är att vi fick en hemuppgift ist i historia, så jag ska nog ta och titta på den strax. Efter jag har frukost och så. Sedan ska jag också följa med jennifer till vårdcentralen, hon ska byta sitt "plåster" till hennes hand sedan hon ramlade med mopeden, ni vet?  Och ikväll blir det till Michaela!! Wohoo ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se