match

Dålig uppdatering, jag vet. Kasst utav mig, hihi.
Strax ska jag spela match mot Långered BOIS iaf! Ska bli riktigt kul, enda nackdelen är att vi ska spela niomanna! Hur kasst är inte det? Långered har tydlingen inte så många spelare som kan vara med.... Men vet ni vad jag säger då? SYND OM ER!  Bättre vi vinner på W-O eller något, haha.
Efter matchen ska jag till Michaela och dit kommer även Eau. Längesedan vi gjorde något. Vi ska bla titta på Vampire Diaries, första avsnittet på säsong 2! Hur awesom är inte det? Riktigt grymt. Eftersom VP (Vampire Diarie) inte har börjat på tv i Sverige ännu så klart man åker till Michaela och tittar när hon ändå kan ladda ner den? Man är ju inte dum ;)

Jag är inte med på bilden, det är vi vann Dana Cup B-slutspel i somras ;) liten bild...


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se