stan idag, tyskland på tisdag!

Idag har jag varit i stan med min syster och pappa! Eftersom jag åker till Tyskland på nu på tisdag så är det lite saker som behövs fixas, som tex köpa present till familjen jag ska bo hos i Tyskland, nya hörlurar, foundation och så lite kläder! :)

Jag kommer att vara borta Tyskland 8 dagar hos en tjej som heter Friederike (tror man utalar det Fredraikie? haha!) och jag vet inte riktigt vad det är vi ska göra där nere. Vi kommer att åka buss ner iaf, är jättetaggad! Köpte lite älg saker till dom, hoppas dom tycker om det :)

Detta har jag köpt idag:








Jag kanske bloggar något där nere i Tyskland och kanske kvällen innan jag åker eller något. Imorgon blir det dop till min älskade lilla Theo med ♥♥♥♥♥


Saga, Theo & jag. Finaste kusinerna!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se