B.O.B feat. Hayley Williams - Airplanes ♥

UNDERBAR LÅT!!
Kvart i 9 i morse skulle vi vara i nödinge, alla 9or skulle se på en teater. Den va helt okej, seg bara.
Efter teatern stack jag & vännerna till Mc Donalds (y)  och efter det skulle Ameliie gå och köpa cigg, så jag hängde med. Då träffa jag Elin! :)  Ytterst trevligt! Haha, har inte träffat henne innan så de va kul.
Sedan var det bussen tillbaka till skolan, där hade vi matte, sedan var det svenska. Och eftersom Emma var sjuk hade vi Maggan, haha. Sedan efter typ 20 min fick alla dra, eftersom hälften av klassen blev sjuka när dom fick reda på att vi inte hade svenska... Töntar :)
Efter skolan satt jag och Ameliie och snacka utanför tipbits om killar, dom suger ;D  haha!
Men nu ska jag gå och göra mig i ordning för sängen typ, hihiihhi. Sov 6 timmar inatt och natten innan bara 9 timmar, så e trött.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se