muffins!

Har nyss bakar världens godaste kladdkakemuffins med choklad i och på! Så nu har jag proppat i mig 3 st och är jättemätt!
Var hos tandläkaren förut också, gick jättebra! Hade så fina tänder så ;) Fast det visste jag ju redan, höhöhö.
Igår var jag med min älskade Linda förresten, länge sedan. Saknar dig verkligen, du är awesome vet du va? Vänner i 5 år nu? Älskar dig ♥
Imorgon efter skolan ska jag och klippa mig också! Herregud vad jag har längtat efter det. Mitt hår är helt konstigt nu ju, jätteslitet längst upp på håret, ojämt etc. Sedan har jag börjat käka B-vitaminer så förhoppningsvis växter mitt hår ut snart igen ;)


Smart som man var kläckte jag första ägget utanför skålen... Fan va jag garva åt mig själv! Haha


Jättedålig kvalité, men så såg dom ut iaf!

Senare om Michaela kommer hem någon gång så ska jag förmodligen till henne! Titta VP och så, ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se