upphärad

Hemma från matchen nu! Eller inte nu, för en timme sedan ungefär. Vi vann iaf med 0-3, gjorde ett assist ;) rätt nice, inte för att det va något speciellt. Haha, råka bara nudda den lite, men det räknas ;)  Två assist på 3 seriematcher och två mål på 1 träningsmatch sedan jag började i somras igen :) Helt okej. På söndag är det match igen, mot Vänersborg! Dom vinner vi med mot, gör vi det så vinner vi serien ;)  As nice? Vi leder redan med 3 poäng tror jag.
Imorgon är jag ledig, vad jag ska sova! Har försovit mig varje dag denna veckan och just exakt 45 varje gång, haha. På eftermiddagen eller kväll ska jag till Michaela igen och då ska vi titta på Camp Rock 2 (a) och Vampire Diaries säsong 2, avsnitt 2! ♥

Väldigt fin låt, tycker jag. Bra dessutom!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gå till startsidan mmartinattyp.blogg.se